Kalendář akcí

Feedback Session: Komunikace udržitelných aktivit

I tento rok proběhlo společné setkání na téma komunikace udržitelných aktivit.

26. 03. 2025

obsah:

Dozvěděli jsme se více o vybraných udržitelných projektech a jejich komunikačních strategiích, a zejména o konkrétních výzvách, kterým zástupci společností při jejich komunikaci čelí. Cílem setkání bylo zjistit, jak lépe a efektivněji uchopit svou komunikační strategii a nastavit její správnou cestu.

Tentokrát před členy BLF a členy ASCOPA předstoupili zástupci společností Albert a Watergi. Představili svůj vybraný projekt z oblasti udržitelnosti a jeho dosavadní externí komunikaci.

PROJEKTY
  • Strategie komunikace Reportu o udržitelnosti za rok 2024, Albert

Příprava reportu o udržitelnosti je časově náročný proces – od sběru dat přes jejich analýzu až po formulaci závěrů. Má však obrovský potenciál, jeho cílem je nejen informovat, ale také inspirovat a posilovat důvěru veřejnosti ke společnosti a jejím aktivitám. Pojďme společně najít nové způsoby a možnosti, jak výsledky udržitelnosti přiblížit širšímu publiku a maximálně využít jejich potenciál.

  • Proč si můžu koupit z automatu kávu, ale ne vodu?, Watergi

Automaty na kávu najdete na každém rohu. Ale proč si nemůžeme stejně snadno natočit čerstvou filtrovanou vodu do vlastní lahve? Ve světě běžná věc u nás naráží na bariéry, firmy sice mluví o udržitelnosti, ale reálné kroky často chybí. Pojďme společně nastavit strategii, jak retailům a veřejným prostorům ukázat cestu k udržitelnému řešení, které propojuje zdraví lidí, ekologii a inovace.

A CO SI ZE SETKÁNÍ ODNAŠÍME?

Úspěšná komunikace udržitelných aktivit vyžaduje jasný cíl a srozumitelný jazyk, který osloví konkrétní cílovou skupinu. Důležité je budovat důvěru prostřednictvím vhodných kanálů a místo statistik využívat příběhy a emoce. Lidé chtějí, aby udržitelnost byla jednoduchá a dostupná – místo složitých změn očekávají snadná a praktická řešení, která zapadnou do jejich každodenního života. Proto je klíčové zaměřit se na praktické benefity spíše než na aktivistické výzvy.

Efektivní strategie se soustředí na několik klíčových témat, přičemž je nutné myslet na dlouhodobost a načasování změn. Pro maximální dopad je vhodné spolupracovat s partnery a odborníky, kteří pomohou posílit důvěryhodnost a rozšířit dosah sdělení.

Jste naším členem? Akce je Pro členy zdarma

Staňte se naším členem a pomáhejte s námi utvářet udržitelnější firemní prostředí v Česku.

Newsletter

Buďte u toho!
Chcete dostávat pozvánky na zajímavé akce a vzdělávat se
v oblasti udržitelnosti?