obsah:
Dozvíte se více nejen o vybraných udržitelných projektech a jejich komunikační strategii, ale zejména o konkrétních výzvách, kterým zástupci společností při jejich komunikaci čelí. Cílem setkání je zjistit, jak lépe a efektivněji uchopit svou komunikační strategii a nastavit její správnou cestu. Zapojit se můžete i Vy!
Tentokrát před členy BLF a členy ASCOPA (Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností) předstoupí zástupci společností Albert a Watergi, kteří představí svůj vybraný projekt z oblasti udržitelnosti a jeho dosavadní externí komunikaci.
PROJEKTY
- Strategie komunikace Reportu o udržitelnosti za rok 2024, Albert
Příprava reportu o udržitelnosti je časově náročný proces – od sběru dat přes jejich analýzu až po formulaci závěrů. Má však obrovský potenciál, jeho cílem je nejen informovat, ale také inspirovat a posilovat důvěru veřejnosti ke společnosti a jejím aktivitám. Pojďme společně najít nové způsoby a možnosti, jak výsledky udržitelnosti přiblížit širšímu publiku a maximálně využít jejich potenciál.
- Proč si můžu koupit z automatu kávu, ale ne vodu?, Watergi
Automaty na kávu najdete na každém rohu. Ale proč si nemůžeme stejně snadno natočit čerstvou filtrovanou vodu do vlastní lahve? Ve světě běžná věc u nás naráží na bariéry, firmy sice mluví o udržitelnosti, ale reálné kroky často chybí. Pojďme společně nastavit strategii, jak retailům a veřejným prostorům ukázat cestu k udržitelnému řešení, které propojuje zdraví lidí, ekologii a inovace.
Pokud hledáte způsob, jak formovat komunikační strategie a zajímají vás přístupy jiných firem, neváhejte se registrovat.