Kalendář akcí

Feedback Session: Komunikace udržitelných aktivit

Společnosti Tesco Czech Republic a Tchibo představili zástupcům z ASCOPA – Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností svůj vybraný udržitelný projekt a jeho dosavadní externí komunikaci spolu s konkrétními výzvami, kterým při jejich komunikaci čelí.

16. 10. 2024

Mezi klíčovými tématy byly:
VÝSTUPY
  • Zasaďte CSR projekty do rámce ESG pilířů a propojte je se svými dalšími aktivitami.
  • I prospěšné aktivity musí naplňovat stanovené komunikační cíle a musíte vědět, jak změřit jejich úspěch.
  • Soustřeďte se na problémy cílové skupiny a řešte je. Jděte tam, kde vznikají.
  • Vyberte si celospolečenské téma, které je pro značku relevantní, a dlouhodobě pracujte na pozitivní změně, ať už na úrovni zákazníka nebo zaměstnance, tak na úrovni legislativní.
  • Posilujte lokální komunity a obraťte se na místní samosprávu.
  • Využijte lokální média.
  • Zapojte zaměstnance a ambasadory značky (nejen vedení společnosti).
    A mnoho dalšího.

Newsletter

Buďte u toho!
Chcete dostávat pozvánky na zajímavé akce a vzdělávat se
v oblasti udržitelnosti?