V roce 2022 si tým odpovědného podnikání a strategie BITC (Business in the Community) stanovil za cíl identifikovat největší překážky a příležitosti odpovědného podnikání a ESG aktivit. Na základě analýzy relevantních zdrojů byl vytvořen seznam faktorů odpovědného podnikání, které znásobují úsilí o maximalizaci dopadu přijatých opatření.
co je odpovědné podnikání?
Odpovědné podnikání může být ve vašem podniku reprezentováno hned několika koncepty, a to odpovědností firem (Corporate Responsibility), společenskou odpovědností firem (Corporate Social Responsibility), udržitelností, ESG (Environment, Social and Governance) nebo firemním občanstvím.
Získejte případovou studii Faktory odpovědného podnikání
Vyplňte formulář a my vám studii obratem pošleme.
šest faktorů odpovědného podnikání
Je potřeba, aby každý podnik usiloval o zvýšení rozsahu a dopadu svých odpovědných a udržitelných aktivit. Níže uvádíme šest faktorů odpovědného podnikání, které vám v tom pomohou:
- Vypracujte základní strategii odpovědného podnikání.
- Stanovte si ambiciózní cíle v oblasti dopadů.
- Stanovte každému vedoucímu pracovníkovi zodpovědnost za své cíle.
- Aktivizujte zaměstnance na všech úrovních a ve všech funkcích.
- Inovujte obchodní modely.
- Sjednoťte dopad, obchodní značku a účel podnikání.
Více o šesti faktorech odpovědného podnikání naleznete zde.